2014. február 3., hétfő

2. rész

Hétfő
Reggel mikor felkeltem már nagyon , mert 9-kor indulunk a táborba. Írtam is facebook-on Hannának , hogy találkozzunk a házunk előtt és onnan menjünk a buszhoz ami a suli előtt várt mindenkit .Különben nem lehet nagy a busz , mert max 10-11-en megyünk. Nem baj , de most már készülnöm kéne mert fél 9 van .Hú már csengettek is Hanna kicsit korábban jött. De mikor lementem kinyitni az ajtót nem Hanna volt , hanem.......................................................................................................Dávid !?!?!? Vajon mit keres itt , nálam, az otthonomban . Lehet , hogy csak álmodom? Nem.. Biztos nem mert rám mosolygott ,de  vajon mit szeretne?? Aahh! Először inkább köszönjünk ,.....hehehe.!!
-He-ello! hogy hogy itt vagy?? -ne tisztára elpirultam , most mosolyog ez mit jelent?
-Csőő Rebi! Jössz a buszhoz ??-ááááááááááá ilyen nincs persze hogy szeretnék de mi lesz Hannával?-Aha , menjünk is !!- úú írnom kell Hannának hogy ne várjon -Éss mizu??-mosolyogtam és előhalásztam a telóm zsebemből . Várjunk csak .....Úristen elfelejtettem elköszönni a szüleimtől.- EE bocsi otthon felejtettem valamit megvársz?? -hazudtam.
-Aha, persze.- és már rohantam vissza még szerencse hogy nem a buszon jutott eszembe . Jujj az ciki lenne. már ben is voltam . -Anya , apa megyek sziasztok .
-Szia de nagyon vigyázz magadra mindig legyen nálad naptej ......- bla bla bla.
-Oké oké sziasztok puszi puszi!!!-adtam két puszit mindenkinek.
-Sziasztok -és már ott se voltam . Szinte szálltam kb úgy szaladtam Dávid után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése